Thursday, July 14, 2011

SLEEPY+NO FACEBOOK+NEW LAYOUT

Meowning gals...

Yawwwnnnnn... ah today has been a not-so-progressive day.. first, ngantuk cos smlm xleh tido sbb stomache discomfort, so i end up online until 4am... second, ngantuk cos xleh bukak facebook...!! WHY?! wHY?!


Today my office tibe2 xleh nak bukak facebook and youtube..apakahhhhh... me and my officemates suspect HQ da block, but not sure cos no pop-up thingy saying it's blocked. Cuma dia xbukak2 sampai skang.. huhu...  xpe we will remain quiet and buat dunno jer.. just think positive maybe facebook tgh down (tapi bukak laptop boleh pulak! hmmph!)

Anyways, notice anything different on my blog? Kalau xprasan xpe, cos mmg xnampak sgt pown.. haha. I did some changes on my blogger layout.... The basic layout actually same jer, cuma tukar sket2 like font colours and some gadgets like archive and labels i letak kat bwh skali.. more organized la to my eyes, so tak semak sgt..I always like simple and clean look..And untuk posts biar luas2, xsuke sempit2.. Tagline 'awesome wedding' pun letak tepi je lah,agak semak and rase mcm POYO pulak kan.. hahaha ;p I'll try to stay low-profile and humble gitu.. hahaha. Still have a few things to amend, but xterer sgt la nak buat CSS thingy and all shit so i'll just wait when my mood rajin dtg..

Ok, i'll stop my ramblings+mumblings+whining and all the mumbojumbos... (wah rasenye today byk 'phrase' i pakai..as if the real me is potrayed here, but as i said earlier, nak stay lowprofile and humble so cara bercakap lain sket kat blog nih..no cursing, no weird phrases, no strict formal english..kene mesra rakyat gitu kannn.. ;p) OK.STOP.Back to work and nak catblogwalking.. daa~


meowluv~

Renee meow




5 comments:

cikFM said...

hehe.. my ofis pun blog fb/ utube sume jadah tu.. so boleh view korang berbls komen kat bbf group dlm emel je... sedih..

Renee Meow said...

cikFM♥adakah nasib kite sameee...?? huwaaa...sedey xdpt masuk BBF.. T_T

meow~
http://reneemeowwedding.blogspot.com

=MissRynn= said...

i pun mmg dah lama kena blog.. penyelesaiannya.. bwk laptop sendiri.. :D

YanaMIB said...

erk klu opis blog fb mmg xbest..haha ce try taip https..tgk dpt x bukak?? ngee~ klu xleh gak bako je HQ tuh =P


psst:: cite flat 3A tu bg ai lah seram..ai ni penakot orgnya..haha klu nk review yg boleh dipercayai pi je kt blog yg ai dh link kan kt entry tu..=)

iedaurora said...

time keje mmg bored kalau xde fb, terus blank kan!