Thursday, December 13, 2012

AURA MAYA


 Meow!!

Today sumer entry iklan aje..hehee.... tgh langsaikan hutang satu-per-satu..hehehee.. this time i hutang satu iklan utk one of my wedding sponsor iaitu kak wani yg awesome.. dia yg sponsorkan makeup untuk bridesmaids i..meh tgk her works HERE and HERE

If interested nak hire dia as ur MUA, contact kak wani ok? makeup dia cantik and orgnye sgt la schweeeetttt... i highly recommend kak wani.. ;)

Okay as per title post atas tu, i nak share2 sket pasal product kecantikan yg agak popular skang ni iaitu

 
Penah dengar tak? kalau penah bagus ler, yg blum penah tu marilah share info todeger2 ngan i.. ;) i pun xbrape kenal this product actually tapi mcm berminat sbb byk review yg positive pasal product nie... tunggu fulus je la..hahaa..

*credit to page kak wani+google*

1. Apa itu AURA MAYA?

Aura Maya merupakan produk penjagaan kulit muka yang dihasilkan 100% menggunakan tumbuhan organik asli tanpa ada unsur haiwan mahupun manusia dan seumpamanya. Bahan-bahan yang ada di dalam Aura Maya Skin Care ialah seperti Aloe vera, Cendawan Lingzhi, kunyit, sengkuang, temulawak, rumpai laut. Produk ini tidak mengandungi MERCURY atau HYDROQINOIN.

Set ini mengandungi sabun, krim malam dan krim siang. Terdapat 2 kategori : Sabun HIJAU untuk kulit sensitif dan KUNING untuk kulit normal

2. Halal?

Produk ini 100% halal (tumbuh-tumbuhan) dan mendapat lesen Kementerian Kesihatan Malaysia. Penghasilannya adalah daripada bumiputera Malaysia melalui kajian pensyarah UPM.

3. Pengelupasan

Bergantung kepada kulit. Jenis kulit nipis - ada sedikit pengelupasan. Kalau terasa pedih, maksudnya pakai terlebih banyak. Hanya perlu pakai satu lapisan sahaja, tidak perlu banyak.

4. Boleh hilangkan JERAWAT?

Aura Maya hanya dapat memulihkan permukaan kulit sahaja daripada jerawat dan kesan jerawat. Masalah jerawat datang dari dalam muka dan tidak akan habis sekiranya badan dalam keadaan stress (tekanan), period (datang bulan) dan juga darah yang tidak sihat. Oleh demikan sila jaga pemakanan dan bijak mengawal stress.

5. Boleh hilang JERAGAT? - pakai set Hijau

Masalah jeragat boleh diatasi kerana ia hanya melibatkan permukaan kulit.

6. Rasa gatal di muka?

Bergantung kepada jenis kulit. Sesetengah pengguna tidak rasa gatal. Mungkin kulit anda nipis atau terlalu kerap menukar produk.

7. Boleh pakai bedak dan scrub?

Boleh, tetapi setelah 14 hari. Jangan campur penggunaan mana-mana skin care dari produk lain seperti toner dan pelembab.

8. Boleh pergi facial?

Boleh, tetapi tidak digalakkan kerana bimbang akan ada satu proses mengorek jerawat dan black head yang akan mengakibatkan kulit muka bengkak dan merah.

9. Boleh kena matahari?

Tidak digalakkan berjemur matahari dalam tempoh 14 hari pertama memakai Aura Maya.

10. Ada kesan negatif jika berhenti menggunakan Aura Maya?


Tidak semestinya, tetapi kulit kembali menjadi warna asal jika tiada penjagaan sempurna. Oleh yang demikian silalah menjaga kulit muka dengan baik, dan rasakan perbezaannya setelah menggunakan Aura Maya.

 nak tgk hasil keberkesanan product ni? Lihatlah~~



 Harganya pula??

Gambar Full Set AM mengandungi Sabun, Krim Siang dan Krim Malam.
Harga Full Set:
Full Set termasuk postage ke Semenanjung = RM 140 nett.
Full Set termasuk postage ke Sabah/Sarawak = RM 148 nett.
Full Set termasuk postage ke Brunei = RM 191 nett.

Harga Loose Item:
Sabun = RM 50
 Krim Siang = RM 65
Krim Malam = RM 65

*note : Harga loose item tidak termasuk kos penghantaran. Di sini saya sertakan kos penghantaran untuk rujukan kalian.
  • SEMENANJUNG MALAYSIA = RM 6
  • SABAH SARAWAK= RM 10
  • SINGAPORE= RM 50
  • INDONESIA= RM 50
  • SYDNEY = RM98
  • US = RM150
  • TURKEY = RM96
  • JORDAN = RM96
*note from Zamaya Network (Founder of AuraMaya) : untuk makluman semua pengguna Aura Maya, kami di Zamaya Network TIDAK lagi mengeluarkan trial set dan tidak pernah mengeluarkan sebarang mini pack. jika ada pengguna yang membeli sebarang produk selain dari Normal Set daripada Ejen Rasmi, pihak kami tidak akan bertanggungjawab akan keaslian dan keselamatan produk. harap semua pengguna maklum akan info ini untuk keselamatan dan keselesaan semua.

Pakej A
Aura Maya + 1 Ronasutra Mineral Powder + 1 pc Ronasutra Kabuki Brush = RM 213nett
                                                                                                                                                             (normal price: RM 218)

Pakej B
Aura Maya + 1 Ronasutra Mineral Powder  = RM 180nett (normal price: RM 186)


Pakej C
Aura Maya + 1 pc Ronasutra Kabuki Brush = RM 173nett (normal price: RM 178)


Jika pembelian tanpa set Aura Maya, harga ialah seperti berikut:
   Ronasutra Mineral Powder = RM 46nett
Ronasutra Kabuki Brush = RM 38nett
*all prices quoted above are including postage fee.
 
 
Kalau interested contact lah kak wani yaa...
 
Kami merupakan ejen rasmi produk Aura Maya dan syarikat kami merupakan syarikat yang berdaftar di SSM di bawah Akta Pendaftaran dan Perniagaan 1956. Hubungi kami untuk sebarang pertanyaan:

Hazwani Ishak
Teguh Niaga Network
(002144424-X)
no. Hp: 012 9113790
Email : auramayaskincare@gmail.com
 
Disclaimer: This post is fully sponsored by Aura Maya Skin Care. For more info, kindly contact and deal with Aura Maya Skin Care directly. Any transaction or deals made by you and Aura Maya Skin Care will not be held responsible by Renee Meow's Wedding Journey. Thank you! :) 


meowluv~

No comments: